tarziu..in noapte

se pare ca iarna asta a devenit permanenta..nimic din peisaj nu aminteste de primavara care ar trebui sa vina….cine stie…ori primavara e suparata pe mine..ori iarna ma iubeste prea multa ca sa ma lase singura ..cine poate stii ? eu zic ca prima e mai plauzibila…..for who could ever learn to love a beast?

e bizar …baba mea a trecut fara sa-mi dau seama..e prima data cand am uitat complet de ea..imi poate spune  cineva cum a fost vremea pe  8 ?:D…ma indoiesc..pacat ..intr-un fel sa altul o asteptam….a venit dar nu eram acolo..iar acum ca a plecat…hm..pacat…

cred ca e cam tarziu..acusi e  1..si maine…maine pare sa fie o alta zi….o vinere cred…..oricum printre altele trebuie sa ma apuc si de curatenie generala…acusi vine pastele,nu?…la cum am uitat de baba…am sa uit si de el:))

2 thoughts on “tarziu..in noapte

  1. Gandeste opti,ist, te iubeste prea mult iarna, de asta nu vrea sa plece🙂, vroiam sa-ti spun asta mai de mult dar ti-ai dat si singura seama de acest adevar evident😛
    De baba de 8 a fost frumos, insorit, a si nins linistit cu fulgi mari, vreme buna de bulgareala, dat cu sania, iesit la patinuar sau facut oameni de zapada😀

Leave a Reply

