da vine vara?

nu stiu daca vara mai vine sau nu…oricum planurile mele de vacanta s-au schimbat…ei unde poate merge omul vara asta…din toate planurile cate au fost ..dupa discutii ..dupa ce s-au  tras linii…  am ajuns la un rezultata….pe 7 iunie…plecam din tara

….unde ? …la Budapesta..pana la urma…..desi pana in iunie mai e ceva ceva…si planurile se pot schimba..eu sper totusi sa se mearga…nu de alta dar o sa ne cazam pe vapor…sau cel mult asa  e sa pare mai interesant si inedit. ….si asa nu am dormit niciodata pe un vapor…chiar vreau sa o fac si pe asta….ei acum sa nu crezi ca ma duc in croaziera..(desi recunosc ca nici asta nu mi-ar displace:)))  )..oricum nu anul asta….dar o sa ne cazam sper la  Boat Hotel Fortuna

 

acum cum nu caut o vacanta de lux ( am avut din asta in turcia..si nu cred ca se mai poate compara cu ceva )…ci o experienta noua..cred ca ar fi superb sa dorm pe un vaporas si sa fiu leganata de valurile dunarii…..asa o titanica experienta :)))..acum cine stie ..poate ma trezesc si cu un leonardo di caprio .la plecare :D…yex..nu mersi totusi😀

bine..si cum cel mai aiurea e sa iti faci planuri pt ca nu ies niciodata…..eu mi-am facut…si probabil ca vara asta nu am sa o petrec pe vaporas…sau cine stie ?..depinde cat de norocoasa am sa fiu , nu?:D

 

Leave a Reply

