zilele bt-ului

de Sf. Gheorghe au fost si zilele bt-ului..dar eu zapacita cum sunt am uitat….si uite asa am facut o mare greseala …mi-am permis luxul de a iesi din casa….

cum distractiile de genul asta..concerte gratis , mici si bere..si multa lalaiala nu mai sunt de mult pe gustul meu..am avut mult de suferit cand de o data m-am trezit intr-o mare de lume vesela si inghesuita..iar eu saraca de mine nu vroiam decat sa ajung in parc..

dupa mult efor mi-am facut cu greu loc prin multime si am ajuns pana la urama in parc..scopul?…sa ma dau cu barcuta pi lac😀

si uite asa eram noi 3 fete cucuiete si asteptam o barca cand se opreste langa noi o femeie si ne ruaga sa o luam si pe fetita ei cu noi….ei na ..ai de ales?..unde incap 3 inacp si 4..mai ales ca  si copilul e mic….dar e o mica mare problema…urasc copii:(((

pana la urma nu am avut incotro si am luat si copilul, si o barca..dar cum la vaslit suntem maieste  ne-am cam ciocnit in tot ce puteam…copilul ala cica era in clasa a 4 si imi spune dragut..” tu cred  ca esti a 12-pea :P “…eu ce puteam sa spun.?…daca a 12-pea .par ..a 12-pea  oi fi :)))

dupa ce ne-am plimbat cu barcuta..am plecat pi jos prin parc..a fost o zi calda..nu ca acum..bate un vant de mama mama..dar e bine si asa..ca zilele astea am munci la greu asa ca e bine ca stau in casuta..lasa afara poate fi si o tornada😀

Leave a Reply

