yupiii

azi mi-am cumparat o carte cu budapesta…si nu mi-am imagiant ca poate arata asa superb si ca sunt atatea lucruri faine de vazut..dar se pare ca sunt..nici nu stiu daca in cele 4 zile am sa reusesc sa vad tot….

dar oricum pana la pleacre am facut rezervarile….gata vaporasule ..fii pregatit VENIMMMM!!!!

si ti-am spus ca am un pui de gugustiuc?..l-am gasit acum o saptaman in gura unui catel..si de atunci saracut se zbate sa se faca bine…dar oricum acum arata mai integ un pic si sper sa fie ok….cum a venit primavara incep sa cada si puii din cuiburi ..saracii…si e tare naspa de ei…asa ca daca gasesti unul pe strada care nu poate sa zboare…..ii poti trimite la mine😀

Leave a Reply

