muzeiesc

azi a fost cica ziua muzeelor..si cu aceasta ocazie mi-am plimbat cadavru pana la muzeul de istorie, desi l-am mai vizitat o data ..cu mult timp in urma.

recunosc ca m-am distrat si mi-a placut ce am vazut…asa o plimbarica e buna la plictis, si na , sa vedeti si voi ceva poze… si tot ca sa-mi umplu timpul si sa ma las de prostii m-am apucat de dans.

acum ma chinui sa invat coregrafia pt valsul lent..si am o vanga impresie ca toata saptamana valsul lent o sa-mi manance zilele:)))..si cine zica ca sa dansezi e usor..se inseala……

iar atunci cand nu lucrez , cand nu ma plimb si cand nu dansez..fac gimnastica:))) ..si astept cu nerabdare ziua cand o sa-mi treaca toate astea….si am sa am apuc iar de citit si de jucat joace…..pt ca stiu ca tampeniile astea nu ma tin mult.timp..dar astea toate sunt bune ca trecere de vreme..cat stau locului si nu ma plimb de colo colo…si daca vreau vacanta in strainatate trebuie sa stau locului😦

dar lasam toate balariile astea deoparte si va spun sinceri..trebuie sa-mi reinstalez windows-ul… ca de 2 ani saracul  asa sade..si e vai de capul lui..dar am ajuns a urasc sa  fac treaba asta…nu de alta dar am calcul plin de programe si dureaza parca o eternitate pana le bag pe toate..plus ca am instalat atatea windows-uri la viata mea  de am ajung la saturatie……asa ca….in concluzie….cine vine sa-mi reinstaleze windows-ul?😀

Leave a Reply

