zi de mai..

doar o saptamana ne mai desparte oficial de vara….iar azi pot spune ca dupa o sapatamana de ploi in sfarsit e o zi superba de primavara..calda, frumosa..soarele staluceste..si eu imi pregatesc cu grija planurile de vacanta.

recunosc ca dupa ce am rasfoit de vre’o 2 ori cartea cu budapesta sunt terifiata…sunt foarte multe locuri supebe de vazut si eu am doar 4 zile la dispozitie..si sincer nu as vrea sa las ceva nevizitat…..din cate am vazut budapesta pare un oras facut special pt mine :)))..plin de castele vechi si ruine asa ca daca e dupa cum am vazut eu am sa fiu in paradis….ti-am zis ca sunt disperta dupa treburile astea medievale…ce vrei?..daca imi plac la nebunie ..cum sa ma abtin ?:D…..dar pana la urma nu am ce face..o sa ma incadrez in timp…si in buget..si oi vedea ce oi vedea..la urma urmei e criza taicašŸ˜€

cu criza sau fara..daca vremea s-a indreptat urmeaza sa merg la calarie…sper ca saptamana asta dupa ce ma intorc din iasi sa trag o fuga pana la caluti si sa-mi reincep lectiile pt ca vara e scurta si acusica e gata..si parca vad ca nu fac nimic pana la urma…am o groaza de planuri ..si o sa vad cate poti fi duse la bun sfarsit..dar asa au toti…asa ca nu sunt eu mai cu mot de data asta:D

pana atunci ma bag la citit …e weekend doar, asa ca muncile raman mai pe seara :))…..mai am un capitol din Castelul palarierului..si nu stiu daca il termin azi..sau maine….depinde de ce intervine in seara asta..ca pe asa o vreme frumoasa cred ca am sa ies la plimbarici….:)

One thought on “zi de mai..

Leave a Reply

