o raita in sv

m-am intors din sv..am tras o fuga mica de cateva ore pt a face ceva cumparaturi importante pt viitor, si nu prea😀

nu stiu cum m-am invartit si desi am zis ca nu ma duc sa arunc banii pe prostii exact pe dos am facut.si m-am usurat de bani cat ai zice peste dupa ce mi-am luat o rochita de vre-un milion…si la cate nevoie o sa am de bani pt planurile mele catostrofale..nu am procedat prea bine…ah..dar uneori nu ma pot abtine.

ingrozita de canicula mult anuntata..am plecat in sv intr-un maieu..si rau am facut ..pt ca afara era groaznic de frig…asa ca am cam dardait tot drumul..e clar de acum nu ma mai iau dupa astia cu vremea lor…ca o imbulinez.

in sv nu am reusit sa ma bucur cam de nic ca am fost pe fuga tare..asta e..ce sa-i faci ?..daca sunt ocupata..dar urmeaza si perioada mai linistite…pana atunci bag nani  .

imi pup puiul ..de departe :*

Leave a Reply

