Iar in iasi…dar raman aici

Azi e prima zi in iasi….dar hai sa incept povestitul cu ziua de ieri

Ieri a venit vara mea pe la mine si noi 3 gratii am plecat in oras…ne-am plimbat tot orasul am luat-o si prin parc..iar apoi ca fetele care au iesit la distractie am plecat la baute. Ne-am oprit la o tersa de care v-am mai povestit eu ..cu un magician..va mai amintiti?:D…din pacate sunt cam toanta si nu stiu cum se cheama..dar in fine..pe cine intereseaza cu adevarat toate astea?…

Asa si dupa cum zicem ne-am apucat di baut si dupa ce dai cu bere dai si cu o inghetata super tare…iar spre seara ajungem acasa frante..bagajul gata..pregatirile gata ?..gata de plecat la iasi ?..ei mai pregatita de cat acum nu o sa fiu vreodata…asa ca

Pe la 9 a fost trezirea in iasi am aterizat cam pe la 12..m-am instalat cu tona de bagaje in casa..si nu am pierdut nici un minutel..am taiat-o la film.. eu asteptam ca la cinema sa fie treburi interesant..dar cand colo doar toy story 3..pana pe la 3….si din pacate eu la 3-4 trebuia fiu in alta parte…si cine avea chef sa vada porcaria asta de film ?…eu nu..dar totusi vb cu toti am hotarat sa mergem totusi asa ca ….am mers..

Ei si surptiza ..filmul nu e f naspa…bine e desene dar e dragut..deci daca nu ai ce face cu banii …arunca-I la un filmulet..dupa am plecat in vizite unde m-am luadat cu pozele facute in budapesta….am stat..pana pi la 7 :30 apoi am ajuns acasa si am despachetat tot.

. Faza naspa e ca nu prea am net deci o sa-mi duceti lipsa…bine bine..am asa oleaca..am cartela vodafone…dar e destul de aiurea…nu am abonamet ..am doar treaba aia cu cartela..asa ca o sa stau cam 30 de minute zilnic pe net…f tare nu ?.ma bazam tare pe faza asta cu wireless….dar se pare ca nu am noroc….sau lasa ca o sa-mi fac veacul pe la alti oameni care au net….ci eu nu merit un pic ? nu ?…nu?

Bun pana una alta mi-am luat o tona de joculete yahoo…toate porcariile posibile…acum joc plants vs zombies J)..suna graznic nu?:D…dar e tare simpaticut..asa ca spor la joace..ca mai e si maine o zi…si nu imi fac planuri sa stau in casa

One thought on “Iar in iasi…dar raman aici

Leave a Reply

