back in bt

m-am intors pt cateva zile in bt…asta asa pt ca nu pot sa stau locului..am mai spus..dar nu asta e motivul principal..trebuia sa imi iau ceva muncide acasa nu de alta dar vreau sa merg la mare in august si trebuie si ceva banuti deci e timpul pt munci.luni am sa ajung in iasi..asta asa ca sa nu imi duci dorul..

marti am fost in mall…ideea a fost sa mergem la film dar din pacate nu am reusit sa gasim un film care sa ne placa asa ca am papat o inghetata f buna  si am baut  bere la mcdonalds..iar apoi am mers la class unde ma papat o shaorma..dar nu am putut sa ma bucur mult de ea pt ca eram intoxicata cu fum de tigara…urasc tigarile..

dupa am plecat in vizite unde am baut  pt prima oara  Jagermeister, si recunosc ca mi-a placut desi e cam tare pt mine..dar are un gust fain aromat..bunut..si dupa dai cu vin..asa ca am plecat pe la 10 cu un taxi acasa….ca am pierdut si ultimul tranvai.si apoi am trecut la nani…

miercuri am plecat spre bt ..pe o caldura infernala…si dupa ce ma dat 220 de lei pe bilet..un pret cam enorm …hm..de cand nu am mai mers cu autobuzul am uitat cat mai e un bilet…ultima oara era 170😀..dar asta e..in sfarsit am ajuns  acasa

azi am mers de colo colo prin tot orasul..poate am sa ajung zilele astea si la tara…dar sa vad cum imi organizez timpul….daca vremea tine cu mine..poate ajung o fuga sa ma balacesc ..sau un pic de plaja…sau ceva…ca acusi trece vara…mai e putin din ea…

pana cand ne revedem te pupici pe burici :*

Leave a Reply

