ora 12-omul negru nu a venit…

Fulgerele brazdeaza cerul..tunetele par amenintatoare. Si .nici un vantulet nu anima frunzele…nori negri acopera cerul…se pregateste de ploaie ?..dar nu ploua…..si niciodata nu cred ca am asteptat o ploaie mai mult ca acum….

am nevoie de putina racoare..simt carnea cum arde pe mine..toate geamurile sunt larg deschis si nimic…nici un pic de curent….nici un strop de racoare..incep sa imi amintesc de ce fugeam vara din iasi…..iar acum exact vara mi-o petrec in iasi..caci din septembrie cand  o se apare si vremea suportavbila ma intorc in locuri mai bune…sau cine stie ?….mai e pana atunci….

Unde stau e un ap cu 2 camere si cu toate geamurile pe o singura parte, …parte f rea deoarece nici macar curent nu se poate face…asa ca simt cum efectiv si oasele imi iau foc..si ma scurg ca o inghetata …si din pacate nici afara nu pare sa fie mai bine…

Pe asa vreme  doar seara e de iesit pe afara…seara sau de ce nu chiar noaptea….cand racoarea se lasa..cand luminile se aprind si lumea dispare..dar apare luna..si bufnitoii….si…..mi-e dor de mare….

mi-e dor de mare….de nisip…de mirosul de alge..de valurile inspumate si de racoare…poate prin august am sa aterizez si eu cateva zile..macar 3-4 ….sa vad daca te conving :D…dar am sa ma fac scumpica foc,,foc ,foc..asa ca nu ai sa poti sa ma refuzi ..nu-i asa ?

Leave a Reply

