ce am papat si este bun

daca tot am colindat magazinele  am gasit si lucruri interesante…primul lucru pe care l-am papt si e tare bun e  petit an lait.

aceste chestii sunt un fel de panite dar sunt dulci si f pufoase..destul de gustoare ..si probabil nu f  sanatoase pline de E-uri desigur ca toate porcariile de altfel…merg..sunt f fainute si le gasit la plus doar ..costa cam 6 lei si 70 e bani cam asa…nu mai stiu exact

dupa iti  recomand bere nerafinata. in cazul in care nu ai baut asa ceva pana acum. eu mi-am luat un Hoegaarden si a fost prima bere nerafinata pe care am baut-o si e f . ok.

la pret e cam 5 lei si e f tare..e total diferita de o bere normala..e mai aromata.si nu e amara..eu zic ca merita incercata..de acum cred ca doar bere din astea o sa beau. muhahaha.

 

Leave a Reply

