nervisori

cand toate merg aiurea inseamna ca absolut totul merge aiurea..dar totul fara nici cea mai mica exceptie. si cum viata mea e un dezastru absolut..un lucru mic cum ar fi ala ca mi s-a busit laptopul e o nimica toata.

acum 2 zile mi-a picat chiuveta din baie si s-a facut tandari.. mi-am scapat telefonul de  2 ori pe jos si sta si el sa se faca tot tandari….acum laptopul meu imi face figuri..oare maine ce urmeaza ?

recunosc ca laptopul  meu cam sta sa se strice de ceva vreme..mi-a mai facut acum 2 saptamani o figura dar parca nu asa naspa ca de data asta. la inceput s-a facut tot monitorul alb cu dungi si apoi cand sa ii dau restart nu a mai vrut sa se deschida si a stat asa cam o ora…pana la urma cu chiu si vai dupa multe incercari a reusit sa merga cat de cat..dar stiu ca e doar o chestiune de timp pana cand o sa moara de tot….pt ca am mai vazut o problema din asta la cineva si nu s-a rezolvat prea fericit.

dar oricum happy ending-urile…sunt doar in filme….la ce sa ma astept pana la urma ?..si chiar asa..mai intelege cineva ce scriu eu pe aici ?..ca eu una nu mai inteleg nik. nopti bune bouleti .

 

Leave a Reply

