meditatie profana

cum stateam azi si ma coceam de cald la soare ca un gandac fericit.ce sunt …mi-a venit in gand sa fac o baie buna..si cum azi am fost foarte inspirata m-am hotarat sa fac o baie lunga cu lumanari asa cum faceam cam cu 2 ani in urma cand locuiam in iasi.

zis si facut mi-am scos arsenalul tare de lumanari pt ca trebuie sa recunosc am o groaza..lumanarile sunt o alta obsesie a mea..cand eram mica era sa aprind casa de cateva ori…piromanca nu alta…….si obsesiile nu trec o data cu varsta…ba chiar se accentueaza :)))..ei si asa mi-am pregatit o baie relaxanta de toata frumusetea.

tuflita lenesa in apa calduta era lojic sa ma apuc sa meditez profund la singura problema care ma framanta in aceste clipe de zbucium sufletesc..laptopul meu….de cand s-a busit parca nu mai am chef de viata…totul e pustiu fara el…asa se intampla cand pierzi ceva drag :((((……e clar ca trebuie sa iau atitudine si sa fac ceva….si cum intodeauna este de preferat sa alegi calea cea mai usoara….decat sa caut un om care se pricepe sa repare laptopuri….de ce sa nu il repar eu ?

si cum in momentele de relaxare maxima cand atingi starea alfa iti vin idei sclipitoare am sarit repede din baie  si drept in laptop m-am infipt…simtind cum viata palpita in mine dornica sa rezolve o data pt totdeauna acesta mare problema.

si uite asa m-am impiedicat si  de un prim obstacol in calea fericiri mele…..surubelnita..mama ei de surubelinita….am o droaie de surubelnite dar toate mari…mult prea groase ca sa poti face treaba buna cu ele..si uite aici va zis eu oameni buni……marimea  chiar conteaza.

avand in vedere ca nu am putut sa-mi casunez laptopul..o sa trebuiasca sa iau atitudine si sa ma duc pana la urma cu el la un omulet care sa mi-l faca bine..dar pana atunci 2 ore l-am curatat frumos..fiecare tasta ..ecranul..carcasa..si alte cele…pana cand lucea asa de tare ca la soare te puteai uita dar la laptopul meu ba !..asa ca macar o treaba buna am facut pe ziua de azi…

Leave a Reply

