cacica

Pe la 5 dimineata eram treaza si  abia ma miscam prin casa….sunt pasare de noapte asa ca diminetile nu ma prea incanta..la 6 am luat-o printr-un ger cumplit spre autogara..si cum eram imbracata destul de varatic am inghetat bine de tot..diminetile la munte sunt reci taica..dar reci.

Pe  la 7 a venit si autocarul si inghetat bocma am ajuns in sv..unde m-am mai decongelat un pic..daca tot am ajuns mai devrene si am avut o ora la dispozitie…am plecat la cumparaturi prin carrefour..iar la 11 am plecat spre cacica.

Dupa un drum unde mai mult am motait am ajuns si noi la destinatie..si ne-am oprit direct la papa..am gasit o treaba unde ma papat bine bine..si cu burtile pline am plecat spre salina. Si daca am plecat am si ajuns dupa un drum lung plin de soare.

Prima oprire a fost la biserica catolica..care merita vizitata. e frumoas pictata si are o arhitectura interesanta..e ok..apoi am intrat in salina.

Biletul la salina cacica e 10 lei iar programul e pana la 5…in salina tempeartura e de 10 grade deci placut daca afara sunt 30 si ceva de grade😀..am vazut lacul cu saramura..terenurile de sport. altarele….si ne-am plimbat pe acolo..a fost distractiv.

Dupa ce am vizitat salina am plecat la balacit intr-un bazin cu apa sarata intrarea tot 10 lei……nu mi-am imaginat ca balaceala in apa sarata poate fi atat de nostima…dar efectiv apa te tinea la suprafata si cum eu nu stiu sa inot  a fost perfect pt mine ca nu aveam nici o sansa sa ma duc la fund. Si asa stateam fara nici o treaba in apa de 2 metri fara colac si nu patea nimic..ba chair din contra ma simteam super fain..deci e clar..de acum in apa foarte sarata trebuie sa ma balacesc eu😛

Pe seara am ajuns acasa unde am papat bine si am dormit la fel de bine ca eram obosita foc.

Dimineata am plecat in sv..am ajuns pe la 11 si cum autobuzul meu spre casa era la 5 am plecat la plimbare prin sv.
Ne-am dus pana la cetate urcand prin padure cu greu cu greu.pt ca dupa cum stiti conditia mea fizica lasa de dorit :))…..dar pana la urma am ajuns si sus la cetate unde ne-am invartit pe acolo….apoi am vizitat muzeul satului..si dupa am plecat la papa. Din sv nu am poze…ca m-au lasat acumulatorii…asa te lasa ei..cand ti-e lumea mai draga..ce sa le faci ?

dupa ce ne-am plimbat am servit o pizza buna buna si o bere la fel de buna..apoi imbarcarea in autobuz si tusti acasa unde am dormit neintoarsa pana la 10 30 ..iar acum sunt in refacere dupa drum..:P

Leave a Reply

