cine a fost la vatra dornei?..cine?..cine?

si uite asa vineri dimineata daca ai fi tras cu ochiul afara m-ai fi vazut pe mine cu rucsacul in spate indreptandu-ma vesela spre autogara..destinatia?…vatra dornei.

autobuzul a plecat la ora 8 si dupa 5 ore infernale in care mi-au amortit toate celea am aterizat  vesela in dorna. de cand am fost mica mi-am petrecut verile si iernile prin dorna asa ca o stiu  f bine..dar de 2-3 ani nu am mai fost pe acolo.

dar uite ca am revenit desi doar pt o zi…si mi-a placut sa revad toate locurile alea frumoase.in ultima vreme am cam neglijat muntele..pt mare…dar poate am sa schimb asta..

dupa cum spuneam cam pe la 1 am ajuns in dorna ..am papat bine si am plecat pe munte..la burcut..

burcutul este un izvor cu apa minerala bogata in fier si ffff buna. ei si uite asa pe o caldura infernala am mers la izvor si am baut apa rece ca gheata..

.apoi veseli am urcat muntele in cautare de ciuperci..de hribi mai exact ..dar din pacate nu am avut noroc..am gasit doar 1 :)))

dupa ce am urcat  muntele in sandale ..ca dea daca nu te duce capul sa iti iei adidasi nu te duce..am plecat spre apa dornei unde speram sa facem o baita buna…

dar din pacate nu am reusit ..pt ca era destul de rece..mdea asa e apa de munte..dar am stat acolo pe malul apei si ne-am bagat picioarele😛

daca tot de balacit nu a fost vreme..am plecat la plimbare prin oras si  prin parc..unde cum nu prea avem ce face am vizitat biserica si ne-am distrat cu veverita Mariana care  nu s-a lasat prea mult asteptata si si-a facut repede aparitia.

spre seara am ajuns acasa franti si ne-am culcat repede pt ca a doua zi aveam la 7 autobuzul spre sv…iar de acolo….la  cacica cu noi…

Leave a Reply

