buhe

buhe..nu este un cuvant inventat de mine..el chiar exista si este pluralul la buha..dar sigur stii asta   ca doar nu esti prost …..numai ca domne cum suna :)))

oricum ele sunt buhe’le mele😀

in sfarsit iti fac si tie cunostinta cu armata celor 6 buhe..care mai nou si-a schimbat numele in armata celor 7 buhe..ca dea…a primit un nou membru..pt care se multumeste….de fapt se multumeste pt toate buhe’le ..ca majoritate sunt primite cadou😀

deci sa te  uiti la ele bine..ca sunt periculoase ..si daca vrei sa te pui cu mine…mai intai o sa trebuiasca sa treci  de ele …si sunt rele….muhahaha…nu-i asa?

in rest ce s-a intamplat cat am dormit eu?… cineva de la polul nord a starnutat cumva spre noi..si eu nu stiu??…ce e cu frigul asta care ma ingheta de 2 zile ??…pai eu vrea sa misun..sa ma duc pe ici colo…si frigul nu-mi place…nu stiai ?…asa ca gata cu gluma….vreau soare :D…. mai vreau si la  mare…

 

Leave a Reply

