buna dimineata soare

m-am trezit de dimineata morocanoasa ca de fiecare data…am deschis calcul mi-am tuflit picioarele pe birou si am luat tastatura strans in brate…iar soarele care imi bate in okii ma face sa ma stamb in toate felurile.

am deschsi html-ul la care ma fac cu lucrez si uite asa …meditand la nemurirea sufletului mi-a venit un dor de duca….si daca mi-a venit am sa ma si duc….dar o sa ma car pe undeva la sfarsit de saptamana…prin iasi mai exact

a trebuit sa ajung vineri pe 8..dar nu s-a putut…..iar acum totul e stabilit in jur de vineri..15 oct…nu de alta dar sunt si zilele iasului si pe langa tona de treaba pe care o am de facut prin iasi ..trebuie sa ma intalnesc si cu niste prieteni la o distractie..o bauta…o invarteala in parasute si porcarii din alea..si nu as putea sa lipsesc..nu-i asa ?:D

doar ca ma mai ducem in iasi cu o treaba..despre care nu v-am spus nik..si nici nu o sa va spun inca…..decat ca sunt entuziasmata de ea….si uite asa m-am tezit si am dat niste telefoane si am fost cam dezamagita…. se pare ca problema poate fi rezolvata abia saptamana viitoare….si uite asa iar se complica treaba…na bine…asa patesc daca imi las o tona de treba pt ultima zi.

si mai am si eu o intrebare.intrebatoare…..unde se gasesc corzi pt chitara in iasi?..erau o data la moldova..dar asta se intampla¬† acum mult timp in urma….acum pe unde or mai fi?…nu de alta dar am rupt o coarda la chitara daca am zdranganit-o atata..si acum sufar toata…offff tare-s mic si necajit :((

Leave a Reply

