cine are tatuaj?..cine ?..cine?..-back from iasi

daca era 7 dis de dimineata eu trebuia sa fiu treaza..nu de alta dar ma pregateam de plecat in iasi..scop ?…sa-mi fac bufnitoiul ;))

am ajuns in iasi pi la 12 si dupa ce am rezolvat ceva treburi am fugit la tatauaj.Fain a fost de data asta ca nu am simtit mai nik..cred ca am devenit f nesimtita pe drum…si uite asa m-am trezit cu un bufnitoi…mic si dragut..care o sa aiba pt urmatoarele zile o ingrijire speciala..si pt care se multumestešŸ˜€

iar o saptamana trebuie sa -l cocolasesc si sa imi umplu timpul cu bibilitul lui..spalat cu sapun de 3 ori pe zi …. dat cu bepanten …invelit in folie…dezvelit..pazit de una ..de alta…trebui din astea.si daca te intrebi pe unde e facut….te linistesc.. pe glezna..nu te gandi la prostiišŸ˜›

si cumĀ Ā  i can’t remember the promise i made so deep anul trecut..cum ca nu o sa imi mai fac alt tatuaj..m-am trezit cu 2…..si promit iar ca asta e ultimul…dar o sa vedem dupaĀ  ce o sa am …3….4….5….etc

dupa ce am terminat cu tatajul am umblat tot iasul…Ā  si apoi am taiat-o spre casa..si recunosc ca am ajuns rupta de oboseala si foarte somnoroasa..cred ca la noapte o sa dorm biton..asa am o vaga impresie…dar pana la nani ma imbuib cu ciocolata de casa..si ma bag la filme… asa ca…

Leave a Reply

