prostii de toamna

m-am hotarat ca nu mai vreau un castel…la ce imi trebuie un castel ?..bine e vechie…e mare..e romantic….dar e si prea mare pt mine….asa ca mi-am dat seama ca vreau un far😀

un far poate fi chiar simpatic..nu ocupa mult loc in spatiu…se desfasoara pe verticala..si e si luminat dragut..la urma urmei..de ce nu?

si daca tot vreau un far….vreau sa fie asezat undeva pe langa castelul reginei maria  din balcic…ca dea..cine nu si-ar dori sa traiasca acolo…si asa o sa am parte si de castel :))…..sau daca nu….ma multumesc sa mi-l asez si undeva pe la capul kaliakra..unde peisajul este super..perfect chiar daca vrei sa te arunci de pe stanci in mare..

chiar cred ca ar fi fain sa locuiesti intr-un far…si nu inteleg de ce toata lumea vrea o casa..un far e mult mai simpatic..mie nu-mi plac casele…vilele si din astea..nici sa ma platesti nu as sta in una…hai ca la bloc imi mai place….oricum daca as avea de ales intre o casa si un bloc as alege blocul…dar un far e mai simpatic…recunoaste si tu ;))

asa ca dragul meu..daca tot vine acusi ziua mea..stii deja ce vreau :))

Leave a Reply

