ce nu-mi place

ce nu-mi place….uite asa..šŸ˜€

1.Sa gatesc

Sunt un dezastru in bucatarie si urasc sa fac mancare. dar sunt norocoasa ca nici nu trebuie sa fac..ce la urma urmei nu sunt atatea terase….si alte treburi.unde se manaca bine…ce rost ar mai avea sa gatesc si eušŸ˜€

2.Sa mananc.

Nu-mi place sa mananc….se si vede…nu ?….daca mi-ar propune cineva sa fiu dumnezeu pt o zi cu siguranta as schimba treaba asta cu mancarea..ma plictiseste groaznic sa mananc…si nu e de ajuns o data pe zi….trebuie de cel putin 3 ori…nebunie frate….si din pacate nimeni nu’mi propune nik..

3.Sa ma scol dimineata

Urasc sa fiu trezita dimineata…sunt fericita ca nu trebui sa fac asa ceva..de aia la mine dimineata incepe peĀ  la 10 -11…yupi..

4. Sa fac curat

Nu-mi place sa fac curat..dar nu suport sa fie dezordine..de aceea nu prea imi placeĀ  sa fiu inconjurata deĀ  multe lucruri care sa stea peste tot…de aia mai bine ai o casa goala…decat sa trebuiasca sa muti lucruri de colo colo….f inteligent, nu ?:D

5. Sa ma uit la tv

nu-mi place sa ma uit la tv..de cativa ani buni m-am dezobisnuit total de asa ceva..din punctul meu de vedere tv poate sa stea exact la cosul de gunoi…in fine….

6.Urasc oamenii lipsitiĀ  de umor

In general rar vb lucruri serioasa si cam fac bascalie din orice..ma plictisesc groaznic oamenii care iau toate tampeniileĀ  pe care le debitezĀ  ca o chestie personala..blea…plictisitor…de aici de obicei urmeaza scandaluri monstruoase..muhahaha

7.Sa vb despre politica

De ce unii oameni chiar isi bat capul cu asta ?

8. Barbatii tampiti

Genul ala de barbat tembel care considera ca o femeie trebuie sa faca curat, sa gatesca si daca poate sa impuste si unu, 2 copii.pe care probabil sa ii si creasca…nu dragul meu…nu e asta rolul unei femei….dar unii de unde sa stie ?

o mai fi multe lucruri.care nu imi plac ….de fapt inca mai sunt o tona..dar nu imi mai bat capul cu restu ca o sa fac o lista infernala pana la urma :))

nici nu mai stiu..ti-am spus ca acusi sunt 3 saptamaniĀ  de cand laptopul meu e datĀ  oficialĀ  la reparat ?…probabil ca te intrebi de ce nu e gata inca…sincer cam asta ma intreb si eu…raspunsul va ramane un mister probabil….pana atunci ma duc sa termin “crima si pedeapsa” ca mai am cateva pagini…asa ca ..hai pa !

Leave a Reply

