iubesc barbatii..din tot sufletul

cu toate stim ca barbatii sunt cele mai dulci fiinte existente pe suprafata pamantului..dumnezeu sa ne pazeasca sa avem nevoie de ei vreodata.ei bine..in general eu nu am….dar cateodata sunt lucruri pe care nu le poti face singura…..

unul din lucrurile pe care nu pot sa le fac singura e sa imi rapar laptop’ul..de aceia am apelat la aceste creaturi  superioare numite barbati… acum 3 saptamani in urma rapusa de durere am hotorat sa imi duc laptopul la reparat….si l-am dus

bineinteles ca ma asteptam ca o data dus..problema mea sa se si rezolve..dar iata..stau aici inecata in lacrimi si fara speranta….dupa 3 saptamani,  cum spuneam in care nu stiu sincer ce au facut baietii aia ..ca dea treaba era simpla..trebuia schimbata placa video doar….am primit o veste neasteptata.

cica baieii au reusit pana la urma sa schimbe placa..si cum au tinut laptopul in teste ….au reusit sa arda placa nou pusa…si uite asa acum trebuie sa astept sa primeasca o alta placa….pe care sa o bage iar in teste..si sa o arda iar…si dupa sa mai astept sa aduca o alta placa..pe care sa o bage in teste..si sa o arda iar..si dupa sa astept sa aduca o alta placa…..

cu speranta in suflet zic ca saptamana viitoare o  sa fiu mai norocoasa si  o sa imi aduc acasa  bietul laptop care saracul nu are nici o vina …dar incep sa cred ca o sa -l aduc in sicriu..facut scrum pt eternitate.

si acum oricum sunt curioasa..daca imi pune o placa noua….cat rezita?…risca sa se arda iar intr-o saptamana?…probabil ca te intrebi de ce nu l-am luat si nu l-am dus  in alta parte…..ei bine..din lene….iar speranta moare intodeauna ultima😛

Leave a Reply

