nu-mi place…uite asa

am fost la cumparaturi si yo ca omul…nu ca mi-ar face place dar ca trebuie…..si daca m-am dus am si remarcat….ce am remarcat?..am remarcat asta mai de mult..cam de la inceputul lunii….magazinele sunt pline de brazi,  globuri si balarii pt sarbatori

mie  nu mi se pare normal..cand afara e vreme de primavara magazinele sa fie pline cu  decoratii pt craciun si asta din mai multe motive….ba ca te plictisesti prea repede si iti trece cheful de sarbatoare..ba ca  nu e momentul sa cumperi cadouri, inca si multe altele….si sa nu mai pun ca deja am vazut un clopotel plin cu bomboane si care mai si canta ..la vreu 30 de lei  si il  vreauuuu !!!   ..:((((   si e mai mult de o luna pana la sarbatori.

mi s-ar parea normal ca astea sa apara pe undeva pe la sf lunii.inceputul lui decembrie..ca dea vine mosul ala mic atunci…plus ca toate trebuirile astea au farmec inainte de sarbatori..nu acum. si chiar asa…intr-o saptamana ai facut cumparaturile  nu-ti trebuie o luna pt asta…..dar vezi tu ce se intampla in lumea asta mare daca nimeni nu ma intreba pi mine nik ????

si am mai vazut ca deja au pus beculetele pe strazi..bine ca nu le-au si aprins ca atunci chiar ma impuscam in cap  facand un bine omenirii.

sincer nu m-ar mira ca de pe 1 ianuarie sa vanda astea figurine pt paste..ca dea ..vine si ala….doar zapada nu mai vine….nu mai vine,nu ?

Leave a Reply

