ce faci pe 25 noiembrie ?

daca exista un lucru rau pe lumea asta ,este acela de a scapa eu la o cutie de bomboane. iar lucrul rau tocmai s-a intamplat…e clar , vine sf lumii.

de jumate de ora stau infipta intr-o cutie mareee de bomboane si nu ma pot opri sa nu  bag in mine tona di ciucalata.adevarul e ca probabil niciodata nu am stiu sa ma limitez asa dar si prin urmare va rog salvati-ma…si salvati si bomboanele saracele de ele ca urmeaza sa fie devorate tatiiii

in momentul de fatza nu-mi doresc decat sa vina cineva si sa ma opresca sa mananc,  ca singura nu ma pot opri….va rog?..cineva?…sa vina repede pana nu mi se face rau….hm..?: D

oricum..nu despre mine si bomboanele mele vroiam sa vb eu acum…dar asta e asa ca bonus…si ca sa iti faci o ideie cam cat de egocentrista pot fi …si cum adica nu despre mine vroiam sa vb?….ba normal ca despre mine  vroiam sa vb..auzi la mine :))…..doar sunt cel mai important lucru din univers…..si tocmai am avut o revelatie..mi-am dat seama ce sunt….sunt un lucru…..dar nu un lucru banal….a nu….sunt cel mai important din univers…ai inteles ?

in concluzie….vroiam sa spun ca daca esti in bt si iti mai place si rock-ul  si nu ti-e bine acasa esti asteptat pe 25 noiembrie care pica intr-o joi cica la ora 19 la ‘” La strada “..

de ce esti asteptat acolo ?…pt ca  va fi videoproiectie cu  trupa AC/DC , istoria trupei si multe alte surprize rock. intelegi  ? intrarea e 5 lei si esti asteptat  am zis

mai multe afla pe: http://extrememetalnight.wordpress.com/

si nu uita de mine..sunt si eu pe aici…si astept sa fiu salvata…stii tu..am o problema cu bomboanele…asa ca,  grabeste-te pls….pls…plsssss :(((((…

2 thoughts on “ce faci pe 25 noiembrie ?

Leave a Reply

