trupa veche

in zilele astea s-au intamplat 2 minuni..una e ca am reusit sa mai ajung si eu la un concert ca omul ..a doua  e ca a nins.

cum de am ajuns la concert nu ma intreba ca nu stiu exact..dar am ajuns. nu sunt eu mare fana o muzici romanesti.dar dea merge. Concertul a fost sustinut de Trupa Veche, iar in deschidere au cantat  Insomnia parca…si o tipa care a cantat ceva folk….stau f prost cu memoria si cu retinerea numelor oricum 😛

cu ocazia concertului mi-am adus aminte de ce nu frecventez f des pub-urile…fumul de tigara este o treaba care ma omoara usor si sigur. nu e ca sunt alintata dar efectiv imi face rau asa ca din prima jumate de ora de cand am intrat a inceput sa ma doara capul ingrozitor…iti dai seama cum eram dupa 4 ore de stat in fum….blea..de aia prefer concertele in aer..dar lasand toate mofturile o fost ok

concertul s-a terminat cam pe la 12:30 1:00…nu mai stiu exact…iar de durerea infernala de cap am scapat cum am ajuns afara. si cum starzile noaptea sunt pustii am profitat si m-am plimbat putin jumate di oras. a fost f fain..ador sa merg noaptea pe strazi.

azi dimineata cum m-am trezit m-am infipt direct in geam si cu okii mari priveam la fulgi de zapada care cadeau pi trotuar…si eu care credeam ca nu o  sa am  parte de zapada  anul asta…hehe..daca o tine asa si de sarbatori o sa fie fain:D

Leave a Reply

