disparitii misterioase

14:30..11 decembrie..2010….zapada a disparut misterios…si afara soarele se lafaie de zor…se zice ca e ger..eu nu pot sa iti spun, pt ca azi nu am scos nici un deget afara si nici nu am de gand sa incerc. Azi e weekend si muncile mai pot astepta, asa zic eu…nu zic la fel si oamenii care astepta ca treaba sa fie rezolvata…dar dea..eu sunt sefa, nu ? 😛

Si daca e vb de relaxare vroiam sa incerc o capodopera iesita din comuna , cu ajutorul tabletei mele grafice. Si uite asa intr-un exces de zel m-am apucat sa o caut in toata casa…..si o caut…si o caut…si o caut..si dupa ce termin de cautat..o mai caut o data….dar nu e de gasit..

Nu a ramas coltisor de casa  necautat..dar tableta nu mai exista……urme ale existentei ei se mai vad…am gasit mouse-ul, am gasit creionul…cea ce ma face sa cred ca a existat si tablita o data. Urmele mele pierdute de memorie imi spun chiar ca m-am jucat o data.sau de 2 ori cu ea…dar cine poate stie pe unde o fi ?

E greu de crezut ca intr-o casa f concreta si palpabila pot disparea lucruri. Adica totul e clar..ai un dulap, un pat, o masa..si anumite chestii care tebuie sa fie la locul lor…. nu de alta dar in principiu nu au vointa proprie…..sau mai stii …am auzit ca tablitele grafice sunt mai speciale ….dar shhhh….nu spune la nimeni…ramane intre noi .:D

Dar se pare ca in toata ordinea mea este o mare dezordine, nu de alta dar mai pierd lucruri …cum ar fi sosetele….tot timpul  le gasesc desperechiate..plus ca mi-am pierdut si caciulita  mea de iarna :(((…tot prin casa :((((.

acum nu stiu daca ar trebui sa pun disparitile astea pe seama fenomenelor paranormale sau pur si simplu  pe seama propriului meu tembelism… dar am sa meditez pe subiectul asta si o data descoperit misterul…faptasul va fi pedepsit…..promit solemn asta😛

oricum pana la elucidarea enigmei..o sa ma tem pt fiecare zi ….nu de alta dar daca o sa ma trezesc o data …si o sa am nevoie de mine ?….si o sa ma caut..si o sa ma caut….si nu o sa ma gasesc…?…ce ma sa fac atunci ?….oooo…. e clar….am sa fiu disperata…nu de alta dar o sa inteleg atunci ca sunt ..pierduta.

Leave a Reply

