dupa…

ei daca a fost 18 , a fost petrecere ..mare petrecere….si uite asa mi-am laut si eu 3 zile de vacanta inainte de vacanta de sarbatori si am petrecut…acum mai rau stau cu recuperarea.

sambata am mancat…am baut si ne-am distrat ….am filmat si videoclip  pt  nightwish- beauty and the beast…si a fost durere ce a iesit….dar de acum se lucreaza la montaj :P….si eu am fost cea mai norocoasa ca am primit o tona de cadouri f frumusele, de care ma bucur ..si pt care se mai multumeste o data….deci e clar ca trebuie sa fac petreceri mai des daca o sa primesc la fel de multe cadoaie :P…..distractia s-a terminat pi la 6 dimineata cand franti ne-am culcat pt cateva ore ..pt ca duminica era si ea o zi plina..

cum ne-am trezit pe 2-3 carari am plecat la sanius…..si la bulgareala ca doar e iarna si asta se face iarna….ei bine a fost prima bulgareala si primul sanius pe anul asta, si cred ca o sa fie si ultimul daca stau bine si ma gandesc..dar din ianuarie o sa am parte de sanius din belsug ..sper

si uite asa echipata pana in dinti m-am aventurat cu sania la vale…dar din pacate nimeni nu m-a anuntat ca pt a urca dealul trebuie muschi frate nu gluma…ca dea greu e la deal…..dar pana la urma mai mult scursa si in 4 labe am reusit sa ma dau de cateva ori cu saniuta si a fost fff frumos.

si uite asa urca dealul , coboara dealul..m-am trezit cu o febra musculara di abia ma mai car pi colo colo…ajunsi acasa franti si infrigurati am savurat un vin fiert…..primul din iarna asta …dar promit solemn ca nu va fi si ultimul😛

bineinteles  ca dupa am stat iar pana undeva in miez de noaptea cu filmulete si din astea…dar azi iar avea program, deci trezirea dis de dimineata.

cu noaptea in cap adica pe la 9 asa..m-am trezit si eu si mi-am dus fundul lenes pana la autobuz…directia.?…suceava…..si mergem si mergem si mergem noi asa prin zapada si ajungem…

pe mare vroiam sa facem cumparaturi dar  ne-am invartit ici colo si nu am facut nik..iar dupa aia tusti in autobuz si nu ne-am oprit decat acasa…ei si uite asa m-am facut cu o febra musculara de nu stiu ce e cu mine.

si mi-am tuflit cracii pe birou si nu-i dau jos de acolo pana la craciun..nu-i dau si gata…nu nu nu ! …..de acum 4 zile nici cu macaraua nu ma mai misc de aici…si nici nu ma mai trezesc…dorm non stop…pana vine mosul..si bine ar fi sa faci si tu la fel…ca sunt f obosita…si poate ma odihnesti tu …ce zici ?

Leave a Reply

