29

la multi ani mie….se pare ca cu ocazia asta fac si eu 29 de anisori…nu pare sa fie mare diferenta  intre 28 si 29 dar se spune ca cu cat imbatranesti devii mai destept…..acum sper ca asa e…..ca doar asa mai am si eu o sansa.

si nici nu stiu ce mi-as mai putea dori ca deja am primit tot ce am vrut…. bufnitoi nou la colectie, mouse in forma de masinuta cu faruri  si multe leduri, bucatele pt bratara mea nomination…jucarii ca dea sunt micuta, si draguta si hainute frumoase ..chiar nu stiu ce ar mai lipsi din peisaj.

poate doar o sticluta de sange proaspat si rece pus la frigider pentru a fi apoi savurat cu gheata, in noptile lungi si reci cand nu pot zbura sa-mi caut prada….desi am vanatoare in sange…nu prea pot sa stau deoparte😛

si daca anul trecut eram alba si pufoasa , acum mi-am cam schimbat infatisarea ..deci,  se pare ca totusi varsta isi spune cuvantul, picioarele imi atarna skeletice  in toate partile…mi se vad coastele, coltii, okii  ies bulbucati din orbite…. si urechile….OMG urechileeee…sunt imense….oare ..sunt asa  ca sa te pot auzi mai bine  ???

Leave a Reply

