da di ciii???

ei bine..acum cateva zile ma dadeam eu mare si foarte tare ca desi mi-am scapat telefonul pi jos de cateva ori el inca e fortos…se pare ca acele zile bune s-au cam dus.

clar ..am reusit sa-mi busesc telul..primele semne de ingrijorare au fost  cand i s-a stricat camera…si atunci mi-am zis..” ei bine …el e tata si are dreptul peste fiul meu, ca mine ” :)))…nu, nu mi-am zis asa….am zis doar..” ei bine”…..oricum nu folosesc camera di pi mobil..chiar asa..o foloseste cineva ?😀

dar dupa un timp au aparut si alte probleme..cum imi deschid telul dupa 3 secunde se inchide ecranul..si nu mai pot sa vad nik..decat daca il tin in pozitii aeriene…ca butoanele nu ma ajuta diloc…. si uite asa ..nu pot sa vad cine ma suna..ce mesaje primesc..nici nu se pune vb de scris un mesaj

cand ceva se strica orice om normal are 3 variante :

1. sa repare lucrul

2.  sa il duci la service

3.  sa cumperi unul nou

eu am inceput cu prima varianta..bazandu-ma pe faza ca am mai reparat ceasuri si calculatoare..usor defecte.ale mele sau ale prietenilor..am zis ca o sa merg pe ideea…daca ai trantit telul pe jos de 7 ori,,,,tranteste-l de 8 ori ..ca poate isi revine

ei bine ..nu tine…nu si-a revenit..si e bine ca nici nu s-a busit mai tare…dar se pare ca pana la urma o sa trebuiasca sa ajung cu el la un service ceva…dar pana atunci ..o sa comunicam prin telepatie..pana nu se strica si aia

Leave a Reply

