netule stai aprins, netule

00:30..o noapte intunecata si rece de iarna..moi..ma relaxez dupa o zi destul de plina…si uite asa cu picioarele pe pereti si cu capul in monitor priveam linistita sezonul 3 din true blood, pe care sper sa il termin zilele astea.

si cum stateam relaxata asa, fara nici o grija..mi se opreste filmul….damn..de fapt nu doar filmul s-a orpit ci intregul net.. f bine mi-am zis ..clar film nu mai am …ca ma uit on line deci logic..nu ai net…nu ai nici film…iar daca nu am film e cazul sa fac altceva….dar ce ?

si cum zilele astea studiam niste tutoriale..am zis sa imi mai bat capul cu unul..dar  surpriza..si asta tot pe net se gaseste….bine…mess-ul tot cu net merge deci nu pot stresa pe nimeni…jocurile pe care le joc. sunt tot on line ..si practic fara net nu mai e nik de facut….poate sa vina sfarsitul lumii ca nu-mi pasa.

bine ca pot sa faci totusi o multime de chestii  si fara net cum ar fi sa citesti o carte buna, sa iesi afara la plimbare si sa urlii la luna… sa faci sex…sau pur si simplu sa te culcare ca dea poate mai e si maine o zi … deci calcul e oricum inutil fara net pt mine  …., bine..cand vine vb de relaxare…munci mai pot sa fac si fara ,  dar cine are chef de munci la 1 noaptea ? :D…

Leave a Reply

