me like it

intrebari si raspunsuri :

mancarea preferata:

niciodata nu am stiu ce sa raspund la intrebarea asta..probabil pt ca nu-mi place sa mananc..dar daca ar fi sa raspund ceva…cred ca ar fi pizza vegetariana cu spanac si sos de maioneza cu usturoi pe care sincer ti-o recomand ca e yamy yamy…acum  nu trebuie sa ma crezi pe cuvant…ca dea ..gusturile nu se discuta cica:P

bautura preferata:

aici e simplu  ….in general nu beau decat 2 chestii

apa minerala

vin..in general, e vin rosu dulce…dar mai merge si alb…tot dulce ..neaparat

filmul preferat

nu stiu…ceva de genul dracula, the million $ hotel, immortal beloved….balarii din astea..lista e lunga…f lunga…nu te plictisesc cu ea.

muzica preferata

rock…prea vast ?…nu stiu..gothic si metal…ceva european mai mult….dark and nice asa ca pt sufletelul meu…

cartea preferata

nici aici nu stiu…romane de dragoste clasice…love ..love..love……daca nu e love, .e.ceva filozofie…..ceva din astea..nu dau exemple..ca sunt f multe…prea multe…

poet preferat

ceva baudelaire …ceva lermontov..poe….mai multi…mai sunt….

fructul preferat

nectarina😀

floare preferata

nu prea am..nu-mi plac florile….daca as aleg ceva ar fi  florile de nu ma uita…si panselutele cred…..

tara preferata

finlanda finlanda finlanda finlanda finlanda finlanda finlanda finlanda finlanda finlanda finlanda finlandafinlanda finlanda finlanda finlanda finlanda finlandafinlanda finlanda finlanda finlanda finlanda finlandafinlanda finlanda finlanda finlanda finlanda finlanda..intotdeauna finlanda :)))

sportul preferat

statul…..statul degeaba :))..nu am sport preferat..nu-mi place sportul ….daca e sa zic ceva ar fi calaritul si balacitul..ca ce fac eu in apa nu se poate incadra la categoria inot😀

anotimpul preferta

tot timpul am crezut ca e iarna…acum cred ca s-a schimbat..e iarna si vara…sau vara si iarna….nici eu nu mai stiu😀

ultima carte citita

sunt 2 citite paralel…huliganii de eliade..si vrajitoria de-a lungul timpului.

rai sau iad

purgatoriull.se poate ?😛

ultima piesa ascultata

tarja- leaving you for me

ultimul film vazut

the chronicles of narnia the voyage of the dawn treader

ce iti place sa faci in timpul liber

sa urlu la luna

sa calatoresc

sa ma joc

merg si filme

jocul preferat

era wow.. lineage 2…mu …heroes…..dar nu am mai jucat din astea  in ultima vreme…ce joc acum cel mai mult e treasure isle nu prea am timp de altele….imi plac si joculetele  gen aveyond

desenea animate preferata

nu am..nu ma prea uit la desene..imi plac ceva anime..nu toate…desigur…happy tree friends erau nostime :))

revista preferata

nu citesc din astea…nu-mi plac..ma plictisesc..desi trebuie sa recunosc ..cumpar comorile pamantului…imi plac bolovanii….ce sa fac daca imi plac ???


Leave a Reply

