cine are mouse ?..cine ?…cine?

uite asa mi-am luat si eu mouse nou….intr-un an am ajuns la performanta de a schimba 4 mouse-uri, desi cred  ca unul ar trebui sa traiasca cam un an,  dar in fine.

se pare ca este un virus in aer care le omoara rapid si sigur, si uite asa incep sa dea  click-uri  de capul lor. deci satula de acest comportament bizar m-am hotarat sa iau atitudine. ultimul mouse m-a tinut o luna…si il iubeam mult ca era in forma de masinuta cu faruri si multe beculete….era f simpatic si ma impacam bine cu el.imi povestea chestii….ieseam la plimbare impreuna…..treburi din astea :)))..pana a clacat si el.

acum m-am hotarat sa imi iau un mouse sanatos, de firma..si sper ca si un pic mai rezistent ..iar de data asta nu am mai aruncat garantia la cosul de gunoi cum obisnuiesc sa fac..ba chiar am pus-o la pastrare😀.

cum mi-am cumparat laptopul , am aruncat pungile,  cartoanele de la ambalaj si garantia…iar acum cand s-a busit am suferit un pic ca nu o mai am….deci din greseli mai invata omul😛

oricum daca intr-o luna si mouse-ul asta moare cred ca o sa scot fum pe nari si foc pe gura si de data asta  nu  o sa mai fiu scumpica si draguta….

2 thoughts on “cine are mouse ?..cine ?…cine?

Leave a Reply

