am pierdut iarna….cine mi-o aduce primeste recompensa :D

de ce eu azi nu sunt la munte?….stie cineva ?…ei bine…stiu eu …..nu sunt la munte dintr-un motiv simplu….iarna s-a suparat pe mine..si-a luat zapada sub brat si a plecat cu ea in tarile nordice…..urat din partea ei ca putea totusi sa ma ia si pe mine.. dar asa e iarna…

si in loc sa fiu acum la Lacul Rosu..in Bicaz , Piatra Neamt ,Targul Neamt si pe alte coclauri, zac ca animalul acasa. Ieri eram bucuroasa ca un pic un pic a nins…si un strat timid de zapada s-a asternut totusi…..sper ca la munte sa fie mai mult, nu de alta dar iarna asta vreau totusi sa ajung  si eu pe acolo…uite asa ma incapatanez si gata.

pana una alta o sa ies iar la bauta ..cum am facut de fapt in ultimele zile..si am sa ajung iar acasa mirosind imbietor a tigari. Stiu stiu….locurile pt nefunatori au  disparut cu desavarsire…am remarcat asta anul trecut cand intrand in fiecare club intrebam unde este locul pt nefumatori….raspunsul era desigur ” nu mai exista locuri  pt nefumatori”. Acum nici nu ma mai obosesc sa intreb..nu de alta dar se uita lumea la mine ca la fel 4.

si f bine si frumos…inseamna ca nu a  rentat  treaba asta ….probabil ca nefumatori nu prea exita,  si e logic….pt ca oricum sunt doar 2 mari categorii probabil ..fumatori activi si fumatori pasivi :))….daca ni se poate spune asa😛.

acum 2 ani am fost nevoita sa fac o raza la plamani si admirandu-mi plamanii fortosi, doctorul a zis :

doctorul : da..normal..plamani de fumator😛

eu : hhhhhmmmm…..:))))

la urma urmei nu am fumat in viata mea nici macar o tigara, dar asta nu ma impiedica sa am plamanii la fel ca un fumator..e dreptul meu..si nu renunt la el :)))…si acum cine e mai smeker :P….unul care fumeaza si da o tona de bani pe tigari…sau eu, care nu dau  nici un ban si totusi pot ajunge la aceeasi performata ?…:D

deci in concluzie..ma duc sa ma afum linistita..pana cand iarna….se mai gandeste daca vrea sa ma mai vada anul asta sau nu….

in rest…eu ma amuz in ultima vreme cu ” misheard lyrics ” sunt o groaza pe youtube si unele sunt f nostime.

Leave a Reply

