racitura

nu stiu cum m-am invartit dar am reusit sa iau si eu o mica raceala….am noroc inca ca e destul de slabuta…putina febra..putine dureri musculare ..putina durere de gat si o stare de kkt , doar asa cat sa nu am chef sa fac ceva.

si daca tot nu prea sunt in toane bune…am zis ca decat sa stau cu okii in tavan, mai bine ma si distrez oleaca…cu ce ?…pai cu wow cataclysm…

cum in ultima vreme numai timp de joace nu am avut, am zis sa profit un pic de starea de om bolnav  si sa vad si eu ce mai e pe acolo. …asa ca zis si facut…trag repede jocul, instalez tot….caut server privat care sa aiba cataclysm-ul😛..si sunt gata sa cuceresc lumea.

dar lumea m-a cucerit dintr-o lovitura….toate serverele care au bagat cataclysm’ul au si o tona de bug-uri…deci e practic imposibil sa joci..asa ca pana isi rezolva problemele….nu o sa am parte de distractie😛

si din pacate am ajuns iar de unde am plecat…iar munci….iar munci…si nu inteleg ceva ..parca e criza ?…si daca e criza…de ce lumea vrea treburi ?….si mai important…de ce vor treburi de la mineee????….eu sunt lenesa si reaaa !!!!

Leave a Reply

