busy

inca nu am reusit sa descopar care este menirea semnului de “busy” pe mess….probabil il folosesti atunci cand vrei sa atragi atentia , cand te plictisesti si iti doresti din tot sufletul sa fii bagata in seama..cand practic implori pentru o scurta conversatie cu oricine  pt ca practic esti atat de disperata ca nici nu mai conteaza cu cine vb atata timp cat reusesti totusi sa o faci.

sau cel mult asa  considera lumea…pt ca de fiecare data cand indraznesc sa imi pun busy pe mess nr oamenilor interesati de o conversatie se tripleaza….de ce?….inca nu au reusit sa elucidez acest mister, dar promit ca am sa cercetez si o sa ajung la o concluzie.

si nu stiu..poate mi se pare normal acest gest de la prieteni , dar naspa e ca apar omuleti  cu care daca am schimbat 2 cuvinte in viata mea..o data..dintr-o greseala, care nu s- a mai repetat dupa, si apar ca ciupercile dupa ploaie de fiecare data cand nu am timp nici macar sa respir….si incep sa cred ca lista mea de ignore o sa devina mai populata decat mess-ul, pana la urma😛

oricum nu ma lua in seama..azi nu sunt in apele mele…in urma racelii mele  care de fapt era o viroza m-am trezit si cu o conjunctivita virala…asta asa de parca nu aveam destule pe cap. ba chiar am ajuns la un cabinet medical…iar  treaba asta este o pasiune ascunsa de a mea.

in concluzie acum trebuie sa imi pun niste  picaturi numite lacrimi  in oki in fiecare ora, si niste antibiotice de 4 ori pe zi.. iar  acum vad totul in ceata,  deci e  distractie nu gluma😛

Leave a Reply

