concert vita de vie

da  si uite asa am crezut ca daca ies si eu afara , raceala mea o  sa se sperie si o sa ramana in casa, dar nu a fost sa fie asa,  a venit si ea cu mine ,la concert vita de vie.

clar am luat-o pe aratura…deci am ajun si eu la concert vita de vie, in deschidere cum m-am obisnuit deja a fost Insomnia, urmata  de Metal Revolution.

si uite asa toata astea s-au intins cam pana pe la 9:30-10 …nu imi mai amintesc exact:P…si nici nu trebuie.

partea naspa a fost ca iar nu am avut masa…cei de la pub ne-au spus ca nu se rezerva mese..dupa care ne-au spus ca se rezerva mese ..dupa care ne-au spus iar  ca nu se mai rezerva mese  si dea,  pana la urma m-am plictisit sa vada daca se reserva sau nu ..si .uite asa a trebuie sa stau in picioare… saraca de mine :(((..iar gascuta care trebuia sa vina s- a lasat asteptata pana la 10 :30….rusinee!!!

dar toate chestiile astea sunt de asteptat, organizare din parti ..sonorizare cam la fel, mi s- a parut cam slabuta..dar cu sonorizarea in Romania cam tot timpul sunt probleme…chiar si cand vb de concerte mari.. deci a fost ok..ca se putea si mult mai rau :D…..si pana la urma ce-mi doresc?..a fost f bine si asa.

dupa o asteptare de jumate de ora sau mai mult…cred ca mai mult. ..si-au facut aparitia si cei e la vita de vie…si na, e si normal, toate trupele mari se lasa asteptate….nu am inteles niciodata de ce fac treaba asta….dar e bine ca o fac😛

concertul a fost super fain, cum era de asteptat..dar nu stiu mi s-a parut cam scurtut ..desi nu cred ca a fost….au cantat o ora  sau o ora jumate…greu de spus ca nu am stat cu okii pe ceas…dar cum admosfera era faina ar fi merg inca 2-3 ore in plus:))

ei bine si  in toata agitatia aia cineva si-a pierdut un lantisor de argint cu o cruciulita…deci cine se stie cu musca pe caciula sa da un semn, ca sa-si ridice obiectul misterios….o alta treaba care m-a mirat a fost nr mare de copii de 14-15 anisori…care beau bere si fumau….nu stiu…parca nu se servea alcool minorilor dar mai nou se serveste….sau poate nu erau minori….o fi avand 18 ani si nu mi-am dat eu seama si oricum asta nu e treaba mea……la  urma urmei si mie mi se dau 20  de ani..deci nimic nu ma mai mira…

dupa concert am mai stat un pic  la bauta si am luat-o spre casa…vremea f faina..de primavara…si nici macar nu imi dau seama daca treaba asta e buna sau nu…avand in vedere ca inca nu mai duc la munte e  bine sa fie caldut , si bine ar fi sa vina si primavara mai repede ca am planuri mari pt ea😀

pana una alta o tulesc la o sangria ca doar e duminica….si dea..e zi de distractie😛


Leave a Reply

