martisoare

nu mi-a placut deloc  iarna asta. tie ti-a placut ?….de fapt sunt destul de suparata pe ea..unde e zapada?..unde e gerul?..unde e tot?…ei bine pe vremea cand eram eu tanara,  mai exact cand eram la faculta.. iarna era sanatoasa …iar pe vremea asta ..sau ma rog mai pe la sfarsitul lunii celebra camera 307 din T9 avea o sigura ocupatie..facem martisoare pe care le vindem in mall.

ei bine..o data cu trecerea anilor ne-am apucat fiecare de treburi mai serioasa  si ne-am lasat de martisorit.

si cum ieri zacem intr-o apatie generala..am primit o veste buna..toata lumea merge anul asta  in mall la vandut de martisoare… si uite asa cu un dor nebun de a rememora vremurile de mult apuse m-am pus pe treaba….am scos de prin fundul dulapurilor  culorile mele uscate saracele de timp, pensoanele si restul materialelor si m-am pus pe treaba.

si  de dimineata pana acum am apucat sa fac doar 12 martisoare care pot sa spun ca sunt gata cam 90%…restul sunt cam 2 %  facute.:))…iar daca  te intrebi ce  o sa faca darka zilele astea….(desi stiu ca nu te intrebi)…o sa faca martisoare.

pe 26 feb-1 martie o sa fiu in iasi,  in mall si o sa ma distrez cum nu m-am mai distrat de cativa ani buni….dar pana atunci e mult de munca…e multttt de muncaaa !!! deci las treburile importante si ma apuc de martisoritttt!!!😀

Leave a Reply

