ce face dorinta din om

exista un motiv ascuns pt care nu imi place sa merg la cumparaturi…trecem peste ala in care efectiv ma plictisesc groaznic si ajungem la al 2-lea mare motiv….daca intru in magazine se intampla., rar dar se mai intampla..sa vad lucruri…..daca vad lucruri, vreau lucruri..si daca vreau lucruri trebuie sa  le am.

in general cumpar toate porcariile de care nu am nevoie… daca nu as arunca tone de bani pe tampenii as fi facut si eu pana acum ceva cu viata mea…dar asta totusi  nu e cazul meu😀

si uite  asa intri intr-un magazin si vezi un obiect care la prima vedere pare banal , aproape ca il treci cu vederea…apoi il aprofundezi si vezi ca e chiar simpatic…apoi constientizezi un fapt….ca ti-l doresti….si atunci incepe totul. Inima incepe sa pompeze agitata sange prin venele groase, ochii se dilata si ies din orbite in timp ce pupilele se maresc, pe nas ies mici norisori de fum, gura se intinde cat toata fata intr-un zambet tamp, iar dintii incep sa danseze veseli izbindu-se cu putere unii de altii.

mainile  umede se freaca agitate una pe alta incurcandu-se in degete, si tu incepi sa nu mai ai stare. Deodata lumea din jur dispare, dispare si magazinul si toate lucrurile  din jurul tau si ramai singura , privind cu nesat la lucrul pe care ti-l doresti atat de mult. doar buzele se misca in nestire rostind  la nesfarsit cuvinte fara sens : “my precious, my precious, my precious….”

ei asa am patit si eu ieri cand stateam nemiscata in fata unei buhe.Bineinteles ca nu am putut sa rezist tentatiei (ca doar sunt om, ce naiba ) de  a imi cumpara acest lantisor cu buha si ceas, care se incadreaza perfect in colectia mea.

din vara  de cand  am fost in bulgaria ..caut un pandantiv cu o bufnita….bine eu vrea ceva de argint micut si dragut dar si cesuloiul asta e simpatic..asa ca merge…(alearga de fapt )

buhele mele sexoase

in alta ordine de ideei, sambata , 5 martie  6:00pm – 9:00pm in dalas pub este MAGIC NIGHT. chestii de levitatie, mentalism si iluzionism, par chestii faine….poate ajung si moi.

Leave a Reply

