primavaresc

vine vine primavara ?…..da de unde..iarna asta nu se da batuta cu una cu doua…se tine din rasputeri sa mai traiasca o saptamana..2…sau asa am auzit.

zapada e peste tot…ninge cu spor…..copacii nu canta…pasarile nu infloresc..pamantul nu incalzeste cu razele lui calde soarele, iar acesta  din urma e complet inghetat..nici urma de primavareala..doar martisoarele iti mai amintesc de ea.hihihi..si sunt asa faineeeee!!!!…si la drept vb nici nu stiu daca conteaza ca primavara nu e aici … eu nu vreau decat sa dorm..si sa dorm ..si sa dorm..si sa ma trezesc undeva intr-o seara de vara, intinsa ca untul pe sezlongul meu confortabil cu un pahar de sangria rece in mana,  admirand marea.

dar sa lasam balariile..si sa trec la treaba .ca doar de asta am poposit pe aici.. ca sa iti urez o primavara frumoasa si ce mai vrei tu🙂..si nu uita de babaloi  sau babaluta..la mine e simplu,  in fiecare an babaloiul meu  e pe 8 martie…. mai pot sa zic ca nu sunt fixista?😀

cat despre mine……eu,  urasc iubirile astea pasionale si distructive, si se pare ca raceala imi poarta asemenea sentimente… ca de o luna nu-mi da pace, desi i-am explicat clar ca nu simtim la fel…..off sufocante mai pot fi relatiile astea..dar ce poti face cand esti irezistibila ?

Leave a Reply

