noapte magica

in primul rand semneaza petitia impotriva eutanasierii in masa a cateilor fara stapan, petetia o gasesti aici :

http://www.fnpa.ro/petitie/

pe 7 se voteaza legea

ei bine  daca a fost sambata seara a fost  Magic show cu Alin Blaine. Am asteptat  cu multa bucurie show-ul asta…nu de alta dar sunt disperata dupa magie si chesti de  genul asta

si bine.. uite asa am ajuns la spectacolul anuntat cu surle si trambite…toata treaba  trebuia sa inceapa  la 6….deci pe la 5 jumate eu stateam mandra infipta bine bine in berica mea.

ei bine si daca trebuia  sa inceapa la 6 e normal ca a inceput la 7..pt ca asa se intampla de fiecare data si din pacate am fost total dezamagita….probabil ca ma  asteptam la  mai  mult..si am primit prea putin asa ca am fost total nesatisfacuta.

de unde scria pe afis multe..mentalism, iluzionism …levitatie….putine au fost facute..ceva levitatie ca sa nu zica ca nu a facut…mentalism ioc…..iluzionism nici asta cine stie ce…..cateva trucuri cu carti…pe care fiind un pic mai in spate nu le-am vazut  bine :P…a cui e vina ?:D

dupa ce a terminta programul a venit la fiecare masa pentru a prezenta un numar mic cu carti..un nr simpatic de altfel…..doar ca pe mine trucurile cu carti ma cam plictisesc..stiu si eu cateva..le facem cand eram mica….iar eu nu vreau trucuri…. vreau magie:(((

nu stiu de ce ma asteptam sa fie un show ceva mai asemanator cu derren brown de aia am fost un pic dezamagita….dar totusi a fost distractiv..sunt si eu alintata acum😛

si uite asa  mi sa parut si cam scurt…pt cei 20 de lei pe care i-am dat pe bilet ma asteptam la cel mult 10 ore de specatcol😛 …de unde trebuia sa fie de la  6 la 9 a fost de fapt de la 7 la 8 si na..mai punem si cat s-a plimbat pe la mese…..poate iese timpul pana la urma😀

oricum pe mare a fost dragut….m-am distrat.:P

Leave a Reply

