concert vasile seicaru

ieri si azi au fost zile pline… cam pe ultima suta de metri a trebuit sa stangem semnaturi penru petitia imotriva eutanasierii cateilor comunitari. Si uite asa ne-am adunat o mana de oameni mandri si am facut treaba buna….si , desi vremea nu a tinut cu noi am reusit sa strangem in jur a 1000 de semnaturi…

si daca ieri era 19 martie….luna era mare,  frumoasa si stralucitoare….eu, trebuia sa fiu undeva cocotata pe un varf de bloc, urland in noapte si apoi trebuia  sa-mi deschid aripile mele mari  de liliac si sa zbor pana la luna sa ii dau un pupic…..bine asta era in teorie caci in practica treaba a stat cu totul altfel.

un strat de nori grosi a imbratisat cerul si nu a lasat  lumina lunii sa imi incante privirea. …si lojic… m-am suparat ..dar suparat tare nu asa….atat de tare incat am plecat ca un fulger cu o falca in cer si una in pamant la” La strada”  unde era concert Vasile Seicaru.

concertul a inceput la 8 ..cu trupa de folk Icarus

si a continuta cu  trupa Zari…. care au cantat pana in jur de 9:30 ..sau  cam asa ceva………….

ei bine dupa ce au terminat de cantat trupele din deschidere , normal ca a urmat  Vasile Seicaru. Concertul a fost super , sonorizarea perfecta.

concertul s-a terminat undeva tarziu in noapte pe la ora 1…. deci a fost destul, desi plublicul infierbantat cu greu l-au lasat pe  Seicaru sa paraseasca scena. Adevarul e ca a fost un concert reusit si publicul a fost prins …in ce?….nu stiu nici eu

si uite asa pe la 1 noaptea am ajuns si eu home….sober de data asta….iar nu stiu  de ce :P…probabil pt ca azi trebuia sa fiu la datorie…desi am fost mai mult adormita….vremea asta e durere

eiii…dupa atata folk-areala mi s-a facut un dor  de a ma duce la sighisoara…ca nu am mai ajuns de mult pe acolo…..si nici nu stiu cand o sa mai ajung…..poate macar la art mania o sa ajung anul asta….ramane de vazut…

dau  in judecata vremea pt ca ma traunatizeaza psihic…dar pana atunci la uit la Vampire Knight….faina desenea…

Leave a Reply

