earth hour

ei bine..deja de 4, 5 ani particip si eu la earth hour……nici nu  mai stiu exact  de cand a aparut moda asta in romania..stiu ca eram prin camin cand am auzit prima data…. ..in general in fiecare an, de earth hour, sting lumina…scot calcul din priza si restul treburile…aprind lumanari si timp de o ora stau  la vb cu prietenii.

ei bine anul asta totusi nu o sa fie asa,  pt ca m-am hotarat sa ies si eu in strada cu lumea…..cum mi-ar place mie sa fie earth hour ?….cred ca mi-ar fi placut mai mult sa nu fie o treaba din asta asa organizata…..sunt cam satula de chestii organizate…. mie imi plac lucrurile mai spontane….dar probabil ca fara organizare nu iese nimik.

mie mi-ar place sa se  stinga toata luminile din oras…..fain ar fi sa iasa lumea pe strazi ..cu lumanari sau cu ceva…..ca sa fie o sursa de lumina, asa..mica macar….sa se faca undeva un foc de tabara…..oamenii sa iasa la plimbare cu prietenii….sa mearga prin parcuri….sa se plimbe cu barca pe lac in bezna…la terase sa se stinga lumina si sa se serveasca totul la lumina lumanarilor……unii sa cante la chitara pe nu stiu unde…altii sa se dea cu rolele…..si practic fiecare sa faca ce vrea…..nu stiu….ar fi fain ceva  mai boem asa…..mai gen sighisoara. dar asta mi-ar place mie, altii sunt de alta parere normal….si e bine totusi ca se face ceva.

ei bine..anul asta se face lant uman in fata prefecturii…de la ora 8:30 pana la 9:30…..si am zis ca merg si eu….si daca am zis…m-am si dus.

oricum daca tot e earth hour se pare ca pamantul nu vrea  sa sarbatoresca aceasta ora cu noi…..pt ca vremea e naspa…a plouat cam toata ziua….si a turnat cu galeata exact cand trebuia sa sa inceapa treaba…ma asteptam sa fie mai multa lume… dar in ciuda ploii  evenimentul a iesit dragut.

au fost cateva trupe care au cantat…a fost un spectacol de karate..  trupa icarus care a cantat ceva folk pe la sf evenimentului.


s-a facut si lantul uman mult anuntat…care dupa parerea mea nu a iesit cine stie ce…ma asteptam la mai mult dar pe mare a fost bine.

dupa ce s-a terminat cu earth hour..am iesit la bauta…ah sangria…ahhh sangria….my precious…….si la baut ne-am distrat si cu un magician care a facut cateva trucuri nostime…a fost ok  dar  sunt cam franta…..asa ca  nb de acum.

Leave a Reply

