long time…no see..

va mai amintiti de net cafe-uri ?….erau o tona o data….acum au cam disparut…doar in cateva mall-uri mai exista asa ceva..iar acolo netul nu se plateste…e gratis……adevarul e ca eu nu am mai vazut de mult un net cafe..nici nu stiu daca mai exista  prin orase…macar prin cele mari…..

ei bine..de la ce m-am luat ?…ieri imi verificam   mail-ul si uite asa cautand o treaba am descoperit primul meu mail….primul meu mail,  l-am primit  intr-o zi de : Monday, April 21, 2003 10:42 PM de la un tip care era din Italia..stundent la medicina la noi in iasi …..pe care nu l-am vazut niciodata, dar cu care am vb o perioada scurta  de timp.

ei bine si prin 2003, treburile nu stateau cum stau acum…mess-ul nici nu exista..sau ma rog abia era la inceput..nu prea il folosea lumea….si se folosea f mult mail-ul.

si mai era o treaba atunci la moda….ii zicea mirc…nici nu stiu….mai exista si acum? :D…si retele de socializare nu erau …toata lumea care iesea la agatat,  iese pe mirc…ce tampenie.

si cum nici calculatorul nu era asa de raspandit …si nu toata lumea avea unul acasa…toata lumea mergea la net cafe….si erau pline saracele….si statea lumea claie peste gramada…sa prinda un loc sa-si verifice mail-ul sau sa isi scrie referate…lucrari ..chestii trestii……si nu stiu…..parca era mai fain atunci…..iti verificai mail-ul o data pe saptamana ca dea,  erai student..nu aveai bani….si nu jucai wow toata ziua:))

si imi amintesc cand eram in camin si am luat primul calc….era bataie pe el..stateam cu randul…ce vremuri taica..ce vremuri :))

Leave a Reply

