romanticide

crezi in dragoste la prima vedere ?…ei bine eu nu cred…..de fapt nu cred nici macar in dragoste…..ce sa mai vb de prima vedere ?:))…nu cred in nimic…..sau ma rog nu credeam, pana ieri cand mi s-a dovedit ca exista si dragoste la prima vedere….si deci ma declar in love.

apusul soarelui m-a prins ieri pe afara….in spatele unor blocuri marete si in fata unui garaj monumental…..si cum stateam asa privind usa verde a garajului si meditam la nemurirea sufletului, am auzit, deodata vocea  lui…nu i-am mai auzit vocea niciodata….dar am recunoscut-o….o stiam din totdeauna..trebuia sa fie el.

Si uite asa fiori reci imi starbateau sina spinarii..inima batea puternic……si nu mai exista nimic, decat o dorinta puternica da a-l vedea.

asa ca mi-am desfacut rapid okii de pe garaj si m-am intors brusc…..dar nu era nimeni…..vocea se orpise…nu se mai auzea  nimic….deodata linistea a fost rupta,  iar,  de soapte calde….si totusi nu era nimeni langa mine …de unde se auzeau ?

vocea probabil venea dinspre blocuri ( am gandit eu)…de la un balcon..?..un geam?….de pe bloc..?…..il caut cu privirea la fiecare geam……in fata blocului un brad mare ……o sageata imi strapunge  inima….nu mai pot respira……l-am vazut!

in bradul cel mare sta el, neclintit si impunator, Bufnitoiul.

e maro tot ca si trunchiu batran al bradului….abia il poti vedea si totusi…. il vad in toata maretia lui…..isi atinteste privirea rece  in ochii mei mari pt cateva secunde, apoi distant  isi roteste  capul in partea opusa…” sie wird sich nicht an mich verschwenden…..ich weiß….”

am stata acolo mult timp privindu-mi iubirea…..cautandu-mi cuvintele potrivite……incercand sa-l ademenesc….dar  el……” se inalta tot mai sus ca sa nu-l pot ajunge “…

bla bl bla..prea multa poezie…hai sa trecem la lucruri serioase ca doar nu pt balarii am ajuns aici.ci pt ca vreau sa vb lucruri importante cu tine…ce naiba!

cam de pe la inceputul lui martie, am fost la un interviu…..trupa Sad Angel  cauta o voce feminina..si se pare ca pana la urma am fost luata sa cant in trupa…nu am spus nimic pana acum…si nici nu am vrut sa stric surpriza..dar uite asa.. de acum incepem promovarea asa ca va spun si eu mai multe…si sper sa ne ajuti sa ne promovam mai mult.

intra pe site-ul nostru .., asculta muzica noasta si daca iti place spune-le oamenilor de noi…ne gasesti si pe facebook.Inca nu avem album scos dar o sa avem cam pe la anu:P…. concerte o sa avem si  oricum poze cu noi si mai multe despre ce vrem sa facem gasesti aici.

https://sadangel4blog.wordpress.com/

4 thoughts on “romanticide

Leave a Reply

