flash mob-botosani

de mult am vrut sa particip si eu la un flash mob si uite asa am avut si ocazia😛

flash mob-ul ” World Stray Animals Day – April 4″,  a avut loc in bt  la ora 19:00, pe Pietonalul Unirii, si a durat pana la 19 :15. Toti participantii aveau o foaie in mana pe care scria “Stop adandonului” sau  “Stop indiferentei”,  simbol al unitatii in lupta pentru constientizarea si prevenirea abandonului

si uite asa la primul fluier toti ne-am pus in cerc, in mijlocul cercului era o cutie cu un catelus de plus….

la cel de al 2-lea fluier ne-am  intors toti cu spatele,  ne-am acoperit  ochii si tineam foaia scrisa cu mesajele de mai sus,  la vedere.

iar cel de al 3-lea fluier  anunta terminarea evenimentului asa ca toata lumea a plecat

si desi organizat pe ultima suta de metri a iesit f bine….chiar mi-a placut😛

Leave a Reply

