acasuca din Brasov

si uite asa,  pe fuga am plecat la Brasov.

BACAU

din pacate nu am stat decat 2 zile si am mers cu treburi…deci nu prea a fost loc de distractie si de vizite.

sambata dis de dimineata..pi la 5,  mai exact..m-am trezit. Am umblat bezmetica prin casa pt ca eu nu le prea am cu diminetile…si cu chiu cu vai mi-am coborat scheletul greu pana la masina. Si brrrr. la 5 dimineata e friga taica.

Am si uitat cat de frumoasa si de rece poate fi dimineata de aprilie….si eu stiind ca inca e primavara,  am plecat cam dezbracata….m-a prins vremea rea plecata  si mi-e teama ca am inghetat😛

Dupa un drum lung cam de 7 ore..am reusit sa ajung si eu la Brasov. Drum mai cu popasuri, mai cu ploi..mai cu soare…vreme tare anapoda ce pot sa spun. ..Si dupa cum deja stii,  ador sa merg cu masina…..si ador drumurile cat mai lungi…dar de data asta nu a fost asa ..caci  nu stiu cum am facut de am anchilozat toata …asa ca abia am asteptat sa ajung la destinatie.

Si am ajuns….Brasov? ….hm….unul dintre orasele mele iubite,  alaturi de Sibiu,  Sighisoara si Iasi

desi am fost pe fuga si cu treburi .am incercat sa profit si sa vizitez un pic orasul. Nu am avut timp sa revad Pelesul, Branul. Rasnovul  sau Poiana Brasov…..dar am reusit sa trag o fuga mica prin Piata Sfatului..si am mers de data asa si la Turnul Alb si Turnul Negru pe care nu le-am mai  vizitat pana acum.

Piata Sfatului Brasov

Vremea a fost groaznica….acum ningea f puternit..acum aparea soarele care te topea si tot asa a tinut-o pana azi….deci f frumos ce pot sa spun. dar cu toate astea Brasovul arata superb ca de fiecare data:)

Piata Sfatului Brasov

dupa ce am tras o fuga prin Piata Sfatului si am admirat Biserica Neagra..am luat-o spre Turnul Negru.

Biserica Neagra

si am mers si am mers si am mers..l-am gasit cam cu greu pe turn dar pana la urma l-am gasit :D…. am urcat repede pana la el ..am privit Brasovul de sus si am taiat-o acasa…

Turnul Negru

Cum noaptea s-a lasat am taiat-o iar la plimbare..si am mers tot prin Piata Sfatului..tot pana la Turnul Negru…pt ca mai sus de el se afla Turnul Alb..pe care nu am apucat sa il vizitam ziua.

Turnul Alb

Si uite asa cum urcam  mii de trepte mi-am dat si eu seama ca  e vai de capul conditiei mele fizice….e varza ce mai …cu toate ca inca sunt mandra de mine..am facut fata la micile mari provocari.

Turnul Negru

azi am luat-o incetuc spre bt…..

Piata Sfatului

M-am trezit la 7 tot dimineata ..am privit iarna in toata splendoarea ei..pt ca totul era acoperit de un strat subtire de zapada..si dupa 7 ore de mers  am ajuns in bt….groaznic de obosita.

si  dea….cine se trezeste  de dimineata,  doarme pe el toata ziua😦

Leave a Reply

