nu mai beau cafea..nu mai beau cafea….nu mai beau cafea!!!

nu sunt eu mare bautoare  de cafea….dar cam de un an mi-am facut un prost obicei de a bea zilnic o canita de cafea…nu din nevoie…nu din placere..ci pur si simplu din plictiseala.

si uite asa cum ma scol dimineata si bajbai prin casa pana reusesc sa ma trezesc de tot..mai iau si una, 2 inghitituri de cafea……de obicei ma tolonesc toata intr-un fotoliu..iau o carte intr-o mana..si cum cealalta mana  ramane libera si fara ocupatie ii dau si ei ceva de facut..sa duca cafeluta pana la gurita.( mama ce alintata sunt azi )

ei bine..si am patit de cateva ori …sa beau si mai mult de o canita.de cafea…sau sa fac o cafea tare si sa-mi fie rau dupa…ca dea..nu ma prea impac cu cofenia ….si m-am hotarat ca ar fi cazul sa pun capat acestui obicei tampit.

si nu cred ca o sa fie greu..pt ca  pana acum m-am lasat de cola,  si eram dependenta,  m-am lasat de carne, si eram dependenta, m-am lasat de sex, si eram dependenta ( hahaha…hai ca asta a fost tare😛 )..nu vad ce ce sa nu ma las si de cafea.

si daca tot m-am lasat de atata lucruri e clar ca trebuie sa ma apuc de altele….ca dea..asa trebuie :D…deci o sa am la ce ma gandi zilele astea😛

Leave a Reply

