bazdaganii

sunt unele lucruri in viata la care nu poti sa spui nu…nu-i asa?…ei bine..eu nu pot spune nu, cand vine vorba de a pleca aiurea..si daca tot nu pot spune nu…am plecat ieri, la apusul soarelui, la tara.

si uite asa dupa o ora de drum..si o ora petrecuta pe acolo cu cioara mea….m-am intors acasa pi intuneric….si dupa cum stii…iubesc intunericul…ca dea asa sunt pasarile de noaptešŸ˜›

si adevarul e ca nu-mi place nimic mai mult decat sa plec aiurea…cu trenul..cu masina…cu vaporul sau cu orice ar fi….si cu casa daca s-ar putea…..daca ar avea roti si ar merge……si exista totusi si case din astea mobile..le zice rulote…iar daca ar avea pilot automant mi-as lua si eu una…ca dea eu la volan sunt varza…..dar de aia am aripi..ca sa nu fiu nevoita sa conduc.


dar sa lasam casele pe roti..calatoriileĀ  si alte balarii…ca vrei, nu vrei, vine Pastele…si daca vine trebuie sa te pregatesti..curatenie, gatit prostii..ei bine, eu nu am facut nik din toate astea…..

si oricum…au venit berzele…..

2 thoughts on “bazdaganii

  1. Foarte frumos vorbesti:-). spui vorbe frumoase despre” un simplu apus de soare” si ” o simpla calatorie cu masina” Si adevarul este ca si eu de 2-3 zile … de cand ma trezeste soarele sunt altfelšŸ™‚ si imi place cand ma simpt”altfel”

Leave a Reply

