vizite oficiale

este bine sa stai in locuri strategice..nu de alta, dar atunci cand te trezesti..daca te trezesti…..te trezesti in mijlocul evenimentelor. Ei bine, cam asa am patit si eu azi…ma indreptam mandra spre balcon unde vroiam sa savurez o portocala in lumina soarelui …..dar cand colo..agitatie mare afara.

Reporteri, politie..treburi….toate in fata Sinagogii..asteptau ceva…..dar ce?

bineinteles ca mi-a luat mult pana mi-am dat seama ca cel care era mult asteptat,  era Ambasadorul SUA la Bucuresti, Mark Gitenstein..care a vizitata azi bt-ul..si stiu ca am auzit de treaba asta…dar eu sunt cam indiferenta la tot ce se intampla in jurul meu.

si uite asa cum saracul om nu prea a avut ce vizita prin Botosani..(nu de alta dar toate starzile sunt distruse , fiind in reparatii cica….si oricum nu a venit sa viziteze strazile.). a ajuns la Sinagoga….sau mai bine zis a venit sa ma vada pe mine..dar era cam timid sa recunoasca. asta……pt ca eu sunt cea mai importanta din univers..dar deja stii asta….desi recunosc ca m-am incapatanat de data asta si nu m-am aratat.

si oricum..la soare te poti uita dar la mine ba!

dupa cam 40 de minute s-a facut liniste….caci ambasadorul cu tot staful lui a plecat, spre alte locuri mai bune….si uite asa s-a lasat tacerea peste partea acesta de oras.

Leave a Reply

