1 mai-Miclauseni

daca e 1 mai,  toata lumea e la mare…..ei bine….eu nu am fost la mare,  ci la Miclauseni. Si dupa cum stii toti oamenii isi doresc ceva in viata…ca dea..nu se poate altfel…fie ca e vorba de o familie si de copii..fie ca e vb de o cariera infloritoare…toti vor ceva.

Ei bine..ca orice om normal si eu imi doresc ceva…un castel!

Si daca imi doresc un castel unde puteam gasi unul mai perfect decat la Miclauseni?.  pentru cei ce nu stiu acolo este Castelul Sturza. Ei bine acest castel  in stilul neogotic este absolut divin. Clar trebuie sa-l am!

ei si vremea a tinut cu noi..si castelul era inca acolo unde trebuia sa fie..nu a plecat nicaieri…asa ca pot sa spun ca am avut un 1  mai pe cinste.

Programul de vizita a castelului este cam asta:

Luni e inchis…deci nu e bine😛

Marti-vineri 10-16

Sambata si duminica 13-17

daca vrei sa vizitezi castelul si  in interior o sa te coste biletelui  3 lei.

normal..eu l-am vizitat si in interior :p ….din pacate nu ne-au lasat sa facem poze ca cica inca nu e restaurat….am facut doar 3 asa ..poze care nu spun mare lucru….oricum e mai bine decat nimik….sau nu?

Din pacate in interiorul castelului nu s-a mai pastrat mai nimic..decat geamurile si usile..putin din pictura de pe tavan si 2 sobe vechi si frumoase.

dupa ce am vizitat castelul..am urcat un pic  si pana la manastirea de la Miclauseni..macar asa am vazut tot ce era in zona.

In curtea manastirii se afla si mormantul lui George Sturdza

si dupa atatea vizite era cazul sa sarbatorim si noi 1 mai la un gretar…asa ca am cautat loc bun di facut focul. Si am gasit o poienita super simpatica..cu copacei..cu o balta plina de broaste oracaite….si cu mult soare unde am incins un foc pe cinste.

Iar din toata povestea asta eu am ramas cam nemancata..ca dea….primul lucrul pe care il pun oamenii pe gretar este carnea..si eu daca nu pap carne..am ramas la urma cu cartofii si ciupercile mele…..dar la urma s-a cam stins focul….asa ca m-am distrat cu 2 cartofi cruzi si 3 ciupercute aproapte rumenite……dar au fost yamy yamy……..ei am avut si un cas bun bun..cu rosii si ceapa..si bere cat incape..ca daca mancare nu e ..macar bautura sa fie…si a fost!

si uite asa dupa atata distractie am ajuns acasa..obosita recunosc…si melancolica…nu de alta dar trebuie sa gasesc o solutie ca sa pot avea castelul ala…..trebuie sa-l am…..trebuie…trebuie!

Leave a Reply

