pupici

o treaba care ma dispera ….sunt pupicii… pupicii pe obraz dintre 2,  3 sau 4 persoane care se intalnesc cu diferite ocazii…nu le inteleg rostul..pe bune.( nu persoanelor, ci pupicilor)

eu nu sunt o pupacioasa din fire si in general imi place sa stau infoiata in pene cat mai departe de toata lumea….nemuritoare si rece :))…….dar exista muti oameni care daca nu te pupacesc cum te vad nu se simt bine.

fie ca vb de prieteni, fie de rude,  de cunostinte..colegi…fie ca sunt tineri sau batrani,  toate lumea cand te vede vine cu deja binecunoscuta treaba ” hai sa te pup”……Why?

mi se pare normal sa te pupacesti cu iubitul ca dea aici e alta treba si e nostim..sau cu un prieten f apropiat cu care nu te-ai vazut de mult si te pupi cu el din an in paste…..dar nu inteleg scopul pupacitului asta de fiecare daca cand te intalnesti cu cineva.

un salut de la distanta e destul de ok pt toata lumea….deci dragii mei sa nu va suparati daca nu va pupacesc cand va zaresc…nu e ca nu imi sunteti simpatici….dar treaba asta nu e in stilul meu :D….iar acum fie vb intre noi..chiar nu-mi sunteti simpatici :)))….( darkav a fost trantita la pamant si sfasiata de multimea innebunita de furie. )

5 thoughts on “pupici

  1. pupici. asa una peste alta, nici eu nu eram obisnuit. da babele m-au dat repede pe brazda. si niciodata nu uita sa ma ameninte: paci e obiceiul sa te pupi de trei ori si moa moa moa. e si nostim …. bine ca nu dau de babe din alea nespalate pe dinti de cand le-au facut mumele lor … :))

    1. :))
      da..lumea e pupacioasa..ce putem face?😛
      faza asta cu sa te pupi de 3 ori parca e si in macedonia…..pt mine de 0 ori e perfect :))

  2. sunt de acosd cu tine. iar cel mai nasol mi se pare cand aud barbati de 40 si peste spunand la telefon UNUI ALT BARBAT: te-am pupat, hai te pup, esti un dragut, te pup.
    a innebunit lupul!

    1. daaa….ci faza naspa:))..dar sunt unii barbati care se mai si pupa cand se intalnesc..si se imbratiseaza :))parca la femei mai merge ca sunt ele mai alintatea..dar la barbati parca nu le sta bine.
      acum na ..fiecare cu placerile lui:D

Leave a Reply

